Krzywo - 2012-08-13 09:10:00 |
Każdy, kto został przyjęty do najemników musi wybrać sobie pracę, a oto lista prac:
Kapitan Najemników (Max. 1) (Jack) Opis pracy: Pod nieobecność dowódców, może rozdawać NAJEMNIKOM (bez doświadczonych i szkodników,a o elitach nie wspomnę) różne prace. Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Kapitan Doświadczonych Najemników (Max. 1) (Zerion) Opis pracy:Pod nieobecność dowódców, może rozdawać Doświadczonym Najemnikom różne prace. Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Kapitan Szkodników (Max. 1) (Wolne) Opis pracy: Pod nieobecność dowódców, może rozdawać Szkodnikom różne prace. Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Może zostawić sobie to co przyniesie mu osoba, która dostała zadanie
Strażnik Bramy Północnej (Max. 6) (Shani) (Domi) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej 4 godziny (Gothicowe) pilnować bramy głównej wejścia do obozu. Każdego nieproszonego gościa najpierw spytać o konkretny powód, jak powód nie będzie konkretny odesłać go, jak nie będzie współpracował - zabij. Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Po warcie może odpocząć w gospodzie albo kogoś obrabować, czyli inaczej wolne.
Myśliwy (Max.3) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie udać się na polowanie (RP), i przynosić jedzenie dla najemników. Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Może w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) opuścić farmę.
Goniec (Max.2) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Dostarcza listy innym dowódcą. Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Może w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) opuścić farmę.
Najemnik (Max.4) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Może przyjmować zlecenia od każdego, ale za dość dużą opłatę. Nie może przyjmować pracy na zabójstwo kogoś kto jest z nami w stosunkach neutralnych bądź przyjacielskich. Ale na wrogów tak. Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Szybki zarobek oraz opuszczanie farmy w każdym momencie (tylko nie podczas wojny)
Nauczyciel walki bronią (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać ataku bronią. (Dawać rady itp. potem można przeprowadzić pojedynek pomiędzy uczestnikami treningu) Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
Nauczyciel Strzelectwa (Max.1) (Ethan) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać jak się strzela z łuku/kuszy. (Dawać rady itp. potem można zorganizować turniej strzelania do siebie) Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
Kowal (Max.2) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Pomoc ludziom w naprawianiu sprzętu (RP) (Najemnikom za darmo) za dość dużą opłatę. Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Duży zarobek za szybką prace.
Ochroniarz (Max.4) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Stanie przy Dowódcy/Zastępcy/Elitarnym i ochranianie go w razie potrzeby Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Możesz dać każdemu po pysku, jeśli uznasz, że jakaś osoba obraża lub denerwuje osobę ochraniającą.
Zwiadowca (Max.3) (Sebcool z Rivii) (Zjawa) (Wolne) Opis pracy: Szukanie tajnych wejść do miejsc bytów wrogich frakcji. Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Może opuścić w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Zastępca Zastępcy (Max.1) (Witcher811) Opis pracy: Możliwość przyjmowania ludzi (już nie na okres próbny tak jak u Elit) oraz możliwość dania awansu (Szkodnik -> Najemnik) Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik Przywileje: Wszyscy mają się go słuchać pod nieobecność dowódców
Zbieracz sprzętu (Max.3) (Parendom) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Zbiera wszystko co mu wpadnie w ręce. Raz na dzień (Realny) pytać się kwatermistrza, czego mu potrzeba(Zdobywanie RP) Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Może opuścić w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Kwatermistrz (max.1) (Ethan) Opis pracy: Wysyła zbieraczy sprzętu po jakieś rzeczy, które mogą się przydać (np. miecze, łuki, kusze, strzały, bełty, zbroje itp.itd.) Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Po otrzymaniu sprzętu, musi go schować do skrzyni, a potem robi co chce
Zarządca żywności (max.1) (Wolne) Opis pracy: Rozdaje żywność najemnikom, przynajmniej raz na dzień (gothicowy) Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Możliwość wysyłania myśliwych po jedzenie, po pracy wolne.
Łucznik (max.4) (Drag) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Podczas wojny atakuje wrogów z odległości chyba, że ktoś będzie strasznie blisko, wtedy walczy wręcz Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Handlarz zielem (max.2) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Sprzedaż ziela w mieście i klasztorze (sprzedaż RP). Koszt ziela ustala sprzedawca. Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę oraz zarobek za sprzedane
Strażnik Niewolników (max.8) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Stoi cały dzień przy więźniach i ich pilnuje... Jeśli im ktoś ucieknie to musi przekonać tą osobę, żeby dołączyła do Najemników (jeśli rekrutacja on [póki co to o to się nie trzeba martwić]) Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Jak niewolnik, nie będzie słuchał można dać mu w pysk (taka zabawa :D)
Nadzorca Strażników (max.2) (MieridPL) (Wolne) Opis pracy: Nadzoruje pracę strażników Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Jak strażnik się, źle spisuje może dać mu karę (np. 5 godzin pracy jako niewolnik[godzin gothicowych oczywiście xD]
Mistrz Szpiegów Farmy (max.1) (Ethan) Opis pracy: Pobiera ludzi do szpiegowania Farmy(Max.3 ludzi) Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Odpowiada za szpiegów
Mistrz Szpiegów Klasztornych (max.1) (Parendom) Opis pracy: Pobiera ludzi do szpiegowania Klasztoru(Max.3 ludzi) Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Odpowiada za szpiegów
Szpieg (max.6) (Grzeh) (MadMikeX) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Super Tajne... Szpiegujesz miasto i klasztor, nie dajesz się złapać, próbujesz dowiedzieć się o najbliższych planach wrogów. (Może mieć maksymalnie 1 POMOCNIKA!) Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę.
Pomocnik szpiega (max.6) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Pomoc szpiegowi w dostaniu się do miasta/klasztoru (odciągnięcie uwagi strażnika/rycerza/paladyna/nowicjusza/maga). Wymagana Klasa: Szkodnik (Wybrany przez szpiega!!!) Przywileje: Możliwość opuszczania w każdym momencie (tylko nie podczas wojny) farmę. Po odciągnięciu uwagi reszty, może próbować ze szpiegiem
Drwal (max.2) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Rąbie drewno, a potem je tnie, następnie oddaje je do użytku "farmowego" Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Może zarobić na sprzedaży drewna.
Patrolujący (max. 3) (Zerion) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Patroluje Dolne Miasto i Dzielnice Portową. Wymagana Klasa: Najemnik Przywileje: Patroluje miasto i daje w pysk (bądź ogłusza,a potem robi z kolesiem co chce [może nawet zrobić ck]) każdemu, kto nie należy do naszej frakcji i nie jest z nami w sojuszu.
Strażnik Bramy do Górnego Miasta (max. 4) (Dirkin) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Stoi na straży i nie wpuszcza do górnego miasta nikogo prócz sojuszników i osób z naszej frakcji Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Po 6 godzinach stania na straży można udać się na spoczynek
Strażnik Koszar (max.4) (Patryk) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Stoi na straży i nie wpuszcza do koszar nikogo prócz sojuszników i osób z naszej frakcji Wymagana Klasa: Szkodnik Przywileje: Po 6 godzinach stania na straży można udać się na spoczynek
Lista będzie aktualizowana co najmniej 2 razy dziennie!
Każdy po przyjęciu do naszej frakcji musi wybrać sobie pracę do czasu 1 dnia. Potem pracę ustala Dowódca/Zastępca, którą można zmienić dopiero po napisaniu posta.
UWAGA! UWAGA Z DNIEM DZISIEJSZYM (22.08.2012r.) DOCHODZĄ NOWE PRACE!
Znoszę przepis (czyli go usuwam)o tym, że można mieć 5 prac! Od teraz możesz mieć tyle prac ile chcesz.
|
cipa1111 - 2012-08-15 13:32:02 |
Biore robote najemnika.
|
DeathWing - 2012-08-18 08:28:04 |
Chce być myśliwym.
|
grzeh - 2012-08-18 11:55:46 |
wole być szpiegiem jeśli można prace zmienić.
|
Blendar - 2012-08-18 21:10:34 |
ja chce Zastępca Zastępcy * (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Możliwość przyjmowania ludzi (już nie na okres próbny tak jak u Elit) oraz możliwość dania awansu (Szkodnik -> Najemnik) Wymagana Klasa: Elitarny Najemnik Przywileje: Wszyscy mają się go słuchać pod nieobecność dowódców
|
Ethan - 2012-08-19 17:04:19 |
Ja chciałbym być kwatermistrzem
|
MenfistoPL - 2012-08-21 07:18:42 |
Ja chce ochroniarza
|
Eliro - 2012-08-21 10:53:13 |
Ja Chce zostać Ochroniarzem
|
Blendar - 2012-08-21 13:29:59 |
Hmmm to ja chce tą też prace. Prawda to ze mam już jedna ale przydała by sie druga wiec: Nauczyciel walki bronią (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać ataku bronią. (Dawać rady itp. potem można przeprowadzić pojedynek pomiędzy uczestnikami treningu) Wymagana Klasa: Doświadczony Najemnik Przywileje: Po pracy może udać się na 1 dzień (gothicowy) spoczynku i robić co chce.
|
Gruno - 2012-08-21 22:16:15 |
Chcę być łucznikiem.
|
MenfistoPL - 2012-08-22 07:24:02 |
Kapitan szkodnikow wolny bo jak tak poprosze a ghoster i tak rzadzi pod nieobecnosc krzywo :P
|
Ethan - 2012-08-24 13:58:58 |
Ja mogę być nauczycielem strzelectwa
|
Sebcool - 2012-08-25 10:12:54 |
Nick ; Sebcool Praca1: Ochroniarz Praca2: Myśliwy Praca3: Goniec Praca4: Zwiadowca
|
Zerion - 2012-08-25 10:37:55 |
Nick:Zerion Praca:Goniec Praca2:Patrolujący
|
MieridPL - 2012-08-25 13:14:34 |
Ja chcę zostać Nadzorca Strażników, Nauczycielem Obrony i Kapitan Najemników
|
Ethan - 2012-08-25 14:19:42 |
Mógł bym być jeszcze Mistrzem szpiegów w mieście
|
Zerion - 2012-08-26 15:10:26 |
Nick:Zerion Praca3:Najemnik
|
raydexer - 2012-08-27 10:56:41 |
Biorę robotę łucznika. nick w grze: Fabo
|
Zjawa - 2012-08-27 16:44:22 |
Zgłaszam się na Zwiadowce :)
|
GorillaX - 2012-08-28 09:57:31 |
Nick: GorillaX Wiek w RP: 24 Klasa: Szkodnik Cele życiowe: Pomścić żone którą zabili orkowie , zostać kowalem
|
Zerion - 2012-08-28 10:10:46 |
GorillaX napisał:Nick: GorillaX Wiek w RP: 24 Klasa: Szkodnik Cele życiowe: Pomścić żone którą zabili orkowie , zostać kowalem
Chcesz zabijać orków?Przecież my jesteśmy Najemnikami Orków i mamy z nimi sojusz, dla mnie to się nie nadajesz na szkodnika.
|
URUK - 2012-08-28 21:53:39 |
Moge byc... mysliwym
|
MenfistoPL - 2012-08-29 11:20:22 |
Nick: Domi Praca: Myśliwy
|
adrian55 - 2012-08-30 11:46:12 |
Adrian55 - praca Ochroniarz.
|
zerq - 2012-09-09 10:57:45 |
Chce zostać ochroniarzem!!!
|
MadMikeX - 2012-09-12 19:39:03 |
Biore szpiega zaraz zapytam Parendoma czy mogę być szpiegiem klasztoru
|