Każdy musi mieć pracę. Oto one:
Strażnik bramy (max. 6) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis: Przynajmniej 8 godzin (Gothicowych) pilnuje bramę. Każdego gościa najpierw spytać o konkretny powód, jak powód nie będzie konkretny odesłać go, jak nie będzie współpracował można go zabić. Wymagana klasa: Buntownik albo Łucznik
Zastępca dowódcy (max. 1) (Marog Bane) Opis: Pod nieobecność dowódców, może rozdawać zadania wszystkim bez wyjątku. Wymagana klasa: Paladyn
Myśliwy (Max.5) (Wolne) (Wolne) (Wolne) (Wolne) ( Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie udać się na polowanie (RP), i przynosić jedzenie dla buntowników. Wymagana Klasa: Buntownik albo Łucznik
Goniec (Max.2) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Dostarcza listy innym dowódcą. Wymagana Klasa: Buntownik albo Łucznik
Zwiadowca (Max.3) (Wolne) (Wolne) (Wolne) Opis pracy: Szukanie tajnych wejść do miejsc bytów wrogich frakcji oraz dowiadywania się o ich planach. Wymagana Klasa: Buntownik albo Łucznik
Nauczyciel walki bronią (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać ataku bronią. (Dawać rady itp. potem można przeprowadzić pojedynek pomiędzy uczestnikami treningu) Wymagana Klasa: Rycerz
Nauczyciel Obrony (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać jak się bronić przed atakiem. (Dawać rady itp. potem można zobaczyć co zapamiętali - ty atakujesz oni się bronią. Pamiętaj! Nie możesz go zabić tylko drasnąć (najlepiej do 1/4 hp) Wymagana Klasa: Rycerz
Nauczyciel Strzelectwa (Max.1) (Wolne) Opis pracy: Przynajmniej raz dziennie przez godzinę (gothicową) nauczać jak się strzela z łuku/kuszy. (Dawać rady itp. potem można zorganizować turniej strzelania do siebie) Wymagana Klasa: Doświadczony Kusznik Królewski
Kowal (Max.2) (Wolne) ( Wolne) Opis pracy: Pomoc ludziom w naprawianiu sprzętu (RP) (Buntownikom za darmo) za dość dużą opłatę. Wymagana Klasa: Doświadczony Kusznik Królewski albo Doświadczony Buntownik
|